Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
ÇABA ÇOK AMAÇLI ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ MERKEZİ

'Çocuklarda İz Bırakan Yaratıcı Uygulama Örnekleri' Kabul Edilen Uygulamalar Listesi

'Çocuklarda İz Bırakan Yaratıcı Uygulama Örnekleri' Semineri için kabul edilen uygulamaların listesi aşağıda aşağıda yer almaktadır. 

'Çocuklarda İz Bırakan Yaratıcı Uygulama Örnekleri' konulu ÇABAÇAM Bahar Dönemi Paylaşım Seminerleri için gerçekleştirilen başvurular incelenmiş olup kabul edilen uygulamaların listesi aşağıda aşağıda yer almaktadır. 

15 Nisan 2017 Cumartesi günü gerçekleştirilecek olan seminerde paylaşımların süreci ile ilgili detaylı bilgi uygulama sahiplerine ilerleyen günlerde iletilecektir. 

 

 

 

Projenin Adı

 

Proje Sahibinin Adı -                             Soyadı

Projenin Gerçekleştirildiği

Okul

1

Sen Çiz, Annen Diksin

Burcu Zeybekler

Atatürk  Anaokulu

2

Küçük Ressamların Yolculuğu

Büşra Birel

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi

3

Öğrendiklerimizden Hayatlarımıza Kattıklarımız Projesi

Çiğdem Pomak

Buket Temurtaş Sarıoğlu

Kepez Belediyesi Adile Naşit Kreş ve Gündüz Bakımevi

 

4

Okulöncesinde Alternatif Sınıfdışı  Uygulamalar

Ece  Talay

Kepez Belediyesi Adile Naşit Kreş ve Gündüz Bakımevi

 

5

Yaratıcılığı  Hissetmek

Evrim  Önder

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi ÇABA Çok Amaçlı Erken Çocukluk Eğitimi Merkezi

6

Çatısız Okulum Doğa

Taş  Masallarım

Fatmanur Kırmacı

Akın Anaokulu

7

Okuma Yazma Sürecine Ses Ver

Okumanın Gücü Adına

Gamze Özdeş

Milli Hakimiyet İlkokulu

8

Çocuk Resimlerini Anlamak

Melek Meryem  Cerrahoğlu

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Kreşi

9

Hayvan Evleri  Projesi

Selda Çelik

Bigalı Mehmet Çavuş Anaokulu

10

Erken Çocukluk Eğitimde Ses Farkındalığı Çalışmaları

Selda Çelik

Gülcan Dal

Bigalı Mehmet Çavuş Anaokulu

11

Rampalar ve Yollar

Sezen Apaydın

Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi

12

Çocuklarla Bir ‘Çanakkale’ Serüveni

Vahide  Dilşad  Korkmaz

Müge  Uygun

Özel İsmail Kaymak  Koleji